Bezorging, levertijd en verzendkosten

Bezorgen

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te laten leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Wij versturen met PostNL. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Bestellingen welke na 15.00 uur op vrijdagmiddag binnen komen en in het weekend worden vaak, in verband met de drukte, pas op dinsdag verstuurd!

Voorbeeld 1:
Bestelt u op dinsdag voor 9:00 dan verzenden wij uw objecten op dinsdag en wordt het op woensdag bij u aangeboden.

Voorbeeld 2
U besteld op vrijdagmiddag. Wij verwerken uw bestelling op maandag en leveren dit dezelfde dag aan PostNL. PostNL zal dit normaal gesproken op dinsdag bij u afleveren.

Verzendkosten
Voor het verzenden rekenen we bij bestellingen t/m € 40,- een bijdrage van € 5,- binnen Nederland en België. Wij verzoeken u eerst contact op te nemen indien het naar andere landen moet worden verstuurd. Standaard is de verzendbijdrage buiten Nederland en België voor normale brieven € 15,- (aangetekende postzending). Bij pakketten kan dit hoger uitvallen. Indien u in Nederland of België boven de € 40,- besteld worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Track & trace
Pakketpost en aangetekende post bevat altijd een track en trace code. Met deze code kunt u via de site van Post.nl precies zien waar uw pakket zich bevind. Op de dag van levering kunt u dan zien op welk tijdstip ze ongeveer langskomen. Omdat wij als postzegelhandel waar het kan nog altijd met postzegels frankeren worden uw bestellingen handmatig aangeboden op het postkantoor en handmatig gescand. Hierdoor kan het voorkomen dat uw track en trace code pas de volgende dag zichtbaar is in het systeem van PostNL. Indien u bestelling met gewone post is verstuurd ontvangt u van ons dus ook geen trackingscode.
Mocht u niet aanwezig zijn dan laat de bezorger een briefje achter voor een 2e afspraak*. U kunt dan aangeven welke dag beter uitkomt of dat u het pakket liever laat bezorgen bij een postkantoor.
* = In veel gevallen zal de bezorger het eerst proberen bij uw buren. Mocht u dit niet willen geef dat dan bij de bestelling aan.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Afhalen
Woont u in Breda? Dan kunt u tijdens het bestelproces kunt u ook aangeven om uw bestelling zelf af te halen in Breda. Uiteraard is deze optie gratis. Wacht wel met ophalen totdat u een bericht krijgt dat de volledige bestelling klaar ligt.
Komt u van buiten Breda maar wilt u uw bestelling toch ophalen? Geen probleem, bij het ophalen ontvangt u uw eventueel betaalde verzendbijdrage retour.

De afhaallocatie is:
Europost
Ginnekenweg 360
4835 NM Breda

Afhaaltijden:
Maandag            gesloten
Dinsdag               9.00 – 13.00 & 13.30 – 17.30 uur
Woensdag          9.00 – 13.00 & 13.30 – 17.30 uur
Donderdag         9.00 – 13.00 & 13.30 – 17.30 uur
Vrijdag                 9.00 – 13.00 & 13.30 – 17.30 uur
Zaterdag             9.00 – 16.00 uur