Postzegel & Munthandel Europost

Contact

Ginnekenweg 360
4835 NM Breda
E: Info@europost.nl
T: 076 5614923
KVK: 16073385

Openingstijden

Ma                   gesloten
Di t/m vr        9.00 – 13.00 & 13.30 – 17.30
Zaterdag       10.00 – 17.00

BTW NR: NL139517030B01

Veelgestelde vragen

Lees alstublieft de FAQ voordat u contact opneemt.

Antwoord: Voor alle bestellingen onder de € 40,- worden € 5,- administratie en verzendkosten gerekend. Alle bestellingen in Nederland en België vanaf € 40,- worden gratis verstuurd.

Antwoord: Bij online betalingen is er sprake van samenwerking tussen uw bank en de betaalprovider, soms komt het voor dat de bank storing heeft (b.v. website niet bereikbaar) of dat de communicatie niet lukt tussen de banken. De betaling wordt dan niet uitgevoerd. U kunt het dan nogmaals proberen op een later tijdstip (bestelling opnieuw plaatsen) . Indien wij een geannuleerde bestelling ontvangen waarbij de betaling niet is gelukt ontvangt u later altijd een e-mail om uw bestelling op een andere manier te betalen.

  • Antwoord: Neem zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op per email of telefoon. Voor een snelle behandeling hebben wij het ordernummer/SKU nummer nodig en de omschrijving van de ontbrekende / verkeerd toegezonden artikelen. Na ontvangst van uw klacht per email krijgt u binnen 2 dagen bericht per email van ons hoe u klacht opgelost wordt. Ontbrekende artikelen worden binnen 2 werkdagen kosteloos naar u verzonden. Verkeerd geleverde artikelen mogen op onze kosten aan ons geretourneerd worden. (Via toegezonden retourenvelop of portovergoeding) Na ontvangst wordt het juiste artikel u dan kosteloos binnen 2 werkdagen toegezonden. (indien van toepassing)
  • Neem zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op per email of telefoon. Voor een snelle behandeling hebben wij het ordernummer/SKU nummer nodig van de toegezonden artikelen waar u niet tevreden over bent. Na ontvangst van uw klacht per email krijgt u binnen 2 dagen bericht per email van ons hoe uw klacht opgelost wordt. In eerste instantie zullen wij het artikel in overleg met u proberen te ruilen voor een vervangend artikel. Mocht dit niet lukken binnen afzienbare termijn (7 dagen) dan proberen wij dit in overleg met u te vervangen door een ander artikel van soortgelijke waarde. Mochten wij het artikel om wat voor reden dan ook niet kunnen omruilen dan wordt het volledige aankoopbedrag inclusief portokosten (indien van toepassing) binnen 7 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel gecrediteerd. Artikelen die niet naar wens zijn mogen op onze kosten aan ons geretourneerd worden. (Via toegezonden retourenvelop of porto vergoeding) Na ontvangst wordt het juiste artikel u dan kosteloos binnen 2 werkdagen toegezonden.

Antwoord:

  • Postfris: De zegel(s) zijn ongestempeld en hebben volledige originele gom
  • Ongebruikt: De zegels zijn ongestempeld met gom maar hebben een plakker of plakkerrest
  • Ongestempeld: Is de algemene uitdrukking voor een zegel die niet gebruikt is. In sommige gevallen kan dit ook zonder gom zijn maar dan is dit altijd vermeld
  • Gestempeld: Een postzegel die gebruikt is en voorzien van een poststempel

Antwoord:

  • Een pracht exemplaar is een exemplaar zonder enig gebrek, dat wilt zeggen geen kreukjes of scheurtjes, geen roest, geen korte tanden of een dunne plek
  • Een vrijwel pracht exemplaar is een exemplaar die voor het oog in perfecte staat is maar toch een klein gebrek heeft. ( in dit geval staat het gebrek altijd vermeld

Neem vrijblijvend contact op voor al uw vragen. Ons team staat voor u klaar.

Heeft u iets te vragen of iets aan te bieden dan is het vaak aan te raden telefonisch contact met ons op te nemen op 076/5614923 of buiten onze openingstijden per e-mail info@europost.nl . Dit zodat wij direct antwoord op uw vraag kunnen geven en waar nodig naar meer kenmerken te vragen.